Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Service

Odata instalate si puse in functiune, spre a fi exploatate ulterior de catre client, veti descoperi cu bucurie ca echipamentele Hormann sunt in asa fel concepute incat sa va ofera costuri minime de operare si intretinere.

Totusi, in situatii speciale, de exploatare intensa, suprasolicitari, sau evenimente neprevazute, echipamentele instalate se pot defecta, sau pot suferi anumite disfunctionalitati in procesul de exploatare.

Pentru acest gen de situatii, prevazute intr-un contract de service, DoorMatic va pune la dispozitie lucrari de interventie, constatare si inlocuire a pieselor defecte, cu piese noi, originale Hormann.

Contractul de service semnat cu DoorMatic, va ofera nu numai garantia unei functionari optime, ci si accesul la preturi si tarife convenabile, aferente lucrarilor de reparatii executate de catre echipele noastre tehnice.

Practic, in cazul in care intervine orice problema, sunteti acoperiti atat dpdv al costurilor, cat si al timpului util pana la rezolvarea problemei aparute, si reluarea functionarii echipamentului existent.

De asemenea, pentru produsele instalate, DoorMatic va ofera si mentenanta, pe o perioada standard, menita a va reduce la minim costurile de operare si intretinere, si a va asigura confortul unei exploatari lipsite de orice problema, pe o perioada cat mai lunga.

Indiferent de stilul arhitectural sau utilitatea pe care le cauți la o solutie de acces, la noi vei găsi garantat modelul care se potrivește gustului și casei tale.